[Wien] Straightcore GWP 217

Erich (spam-protected)
Mo Jun 9 11:15:06 CEST 2008

Hallo!

StraightCore in-house firmware development opens the door for a fast and accurate implementation of special features requested by customers.

http://www.ntema.com.ua/index.php?productID=26875

Vielleicht sollten wir mal anfragen ob sie nicht eine FF-FW mit OLSR anbieten können.

sg Erich

-------- Original-Nachricht --------

Der kann`s mit allen: http://www.gmx.net/de/go/multimessenger